sobota 5. ledna 2019

Jak na Nový rok

Novoroční týden je jaksi pořád podivuhodný. Mám snad všechna běžecká zranění, co můžu mít - bolí mě levá Achilovka, levá kyčel, levý hamstring se podivně stahuje, Bakerovka se ozývá (že by se mi levá noha snažila něco říct???), dnes ráno jsem se snažila odcvičit půl hodiny jógy (jak Vítě dovolí a že nedovolí moc - leze mi po zádech, stoupá si na mě, v planku se na mě snaží vylézt a při downward-facing dog si pode mě dává kostky lega...) a našla jsem ještě nerozcvičený spasmus na páteři a zablokované levé rameno. Fyzioterapie? Že bych? Radši teď než pak něco opravovat později.
A tak jsem ustýskaná a nesoustředěná. Přitom by jinak všechno bylo hezké.
Dám si sem tedy pár pěkných věcí jen tak pro radost:

1) Kafe bez kofeinu. Večerní chuť dobrého filtru, která neznamená ponocování, tohle se Doubleshotu povedlo. Ještě před rokem bych tohle nenapsala, ale joke's on me.

2) Dárek od Martiny. Je skvělé, že pro někoho pořád spadám kromě škatulky "matka" i do škatulky "intelektuálka".


3) Předepsaná Hansoní tempa, která mě chvíli nechají zapomenout na bolavou nohu a slibují zářivou budoucnost a maraton ke 4 hodinám:


 4) Počasí na dnešní procházce s kočárkem. Těžká šedá deka mraků, nerozsvícené lampy, nikde nikdo, poslouchala jsem knížku Bad Blood a ukazovala Vítkovi pejsky a tak nějak to celé bylo krásné.



Žádné komentáře:

Okomentovat