středa 16. ledna 2019

HMM Week 2

Tak někdy od čtvrtka se mi zase začalo běhat dobře. Tímto prohlašuju prosincovou rýmičku za kurevskou, sebrala mi měsíc, nejen běžecký. Nicméně se zdá, že jsem zdravější, plíčky dýchají a na easy tempo se musím trochu krotit. Rovinu nám v Počernicích stále nepostavili, tak mě aspoň drží ty kopce. Jím, jako kdybych běhala 80 km/týden a neumím si moc představit, jak to bude za měsíc.
Pěkný týden zakončení tupou nedělní krizí, v rámci které jsem tohle rozepsala, pak prohlásila za ufňukané a odložila.
Shrnutí - když je tu babička, běhá se dobře, protože můžu běžet za světla a pak se v klidu osprchovat a najíst a občas si přes den lehnu a všechno funguje. S postupujícím jarem ji asi budu zvát častěji :-) 28 km jak plán předepsal, pohodových.

Žádné komentáře:

Okomentovat